- Rendelés menete
Rendelés leadásához az oldalra történő regisztrációra nincs szükség!
A vásárlói adatok megadása a rendelési folyamat végén történik meg.
1. Termék kiválasztása:
- A Shop menüre kattintva megjelenik a terméklista a termékek legjellemzőbb tulajdonságaik alapján csoportokba, kategóriákba foglalva
- Válassz ki egy termékcsoportot a benne lévő termékek megjelenítéséhez
- Nyisd meg a termék lapját a termékre vagy a termék alatt látható „megnézem” gombra kattintva
- A termék lapján további információkat találsz a termékről, illetve itt van lehetőség a megrendelés elindításához
2. Képek feltöltése:
- A képeket a kiválasztott termék lapján a képfeltöltő mezőbe/mezőkbe lehet feltölteni
- Ahány képfeltöltő mezőt látsz, maximum annyi képet tudsz feltölteni a termékhez
Ha több képet töltesz fel ugyanazon mezőbe, akkor csak az utoljára feltöltött marad meg, a korábbi elvész - Képcsere:
Ha módosítani szeretnéd a feltöltött képet, egyszerűen csak töltsd rá az újat, ezzel az előző törlődik és a legutoljára feltöltött kép marad meg - Formátumok:
JPG, JPEG, GIF, PNG, PDF fileokat lehet feltölteni
Amennyiben nem támogatott file formátumot töltenél fel, erről a rendszer a feltöltéskor értesít és a feltöltés nem történik meg. - Ha képet nem szeretnél a termékre, csak feliratot, akkor a képfeltöltő mezők üresen maradhatnak
3. Feliratozás:
- Ha feliratot is szeretnél a termékre, azt az ennek megfelelő mezőbe írhatod. Ez a képfeltöltő mező után található
4. Opciók választása:
- Egyes termékeknél színt, méretet stb. lehet választani. Ezek megadása kötelező, ha elfelejtettél választani, a rendszer figyelmeztet „Előbb válaszd ki, milyet szeretnél!” szöveggel és addig nem engedi a terméket a Kosárba helyezni amíg nem választottál.
5. Kiegészítők választása:
- Ha a termékhez kiegészítő termék is kérhető, akkor ez a terméklapon megjelenik és szabadon bejelölhető vagy figyelmen kívül hagyható
Jellemzően a Párnahuzatoknál találkozhatsz ezzel, ahol a párnatöltetet kiegészítőként lehet kérni.
6. Kosárba helyezés
- Ha az 1-5 pontokkal végeztél, a terméket a lap alján található „kosárba” gombbal lehet a kosárba helyezni
- Amennyiben nem jelenik meg a lap alján a „kosárba” gomb, akkor a termék nem rendelhető (pl. készlethiány miatt) vagy nincs még kiválasztva valamilyen kötelező opció a termékhez.
- Kosárba helyezés után a termékekhez feltöltött képek, feliratok már nem módosíthatók és nem is tekinthetők meg!
Ha változtatni szeretnél rajtuk, törölnöd kell a kosárból a terméket, majd újrakezdeni a feltöltést.
7. További termékek hozzáadása
- Ha egy terméket a kosárba helyeztél, a „válogatok még” gombbal további termékek hozzáadására van lehetőség
8. Rendelés elküldése
- Amennyiben minden kívánt termék a kosárban van, kattints a „megrendelem” gombra
- Töltsd ki értelemszerűen az átvételi-, fizetési módokat és a cím adatokat, majd kattints az „összegzés” gombra
- Megtekintheted az összegzőt, majd a „megrendelés” gombra kattintva elküldheted a megrendelést
9. Rendelés visszaigazolása
- Az elküldött megrendelésről a rendszer automatikus visszaigazoló emailt küld (ellenőrizd a fiókod levélszemét/spam mappáját is).
- A visszaigazoló emailben láthatod a rendelésed minden adatát, a termékehez feltöltött képeket stb.
- Ha valamin változtatni szeretnél vagy egyéb észrevételed, megjegyzésed van a rendeléseddel kapcsolatban, válaszüzenetben megírhatod.
- Rendelésed törlését szintén ezen emailre történő válaszüzenetben kérheted.
- Ha nem kaptad meg a visszaigazoló emailt, keress minket valamely elérhetőségünkön!
10. Rendelés jóváhagyása
- Az automata visszaigazoló emailt egy jóváhagyó email követi majd.
Ezt személyesen írjuk az üzlet nyitvatartási idejében, a rendelésed áttekintését követően, jellemzően legkésőbb a rendelést követő nyitvatartási napon. - Ebben az emailben tájékoztatunk majd a rendelés elkészülési idejéről, a pontos fizetendő összegről, csomagszállítás esetén a feladás napjáról, stb
- A jóváhagyó emailben tesszük fel esetleges kérdéseinket is a rendeléseddel kapcsolatban, tehát mindenképp várd és figyeld üzeneteinket
- Amennyiben az automata visszaigazoló emailt követően 2-3 nyitvatartási napig nem kapsz jóváhagyó emailt, kérlek keress minket valamely elérhetőségünkön!
- Hogyan tudok rendelni, több rendelést is leadhatok?
Megrendelésed többféle módon is leadhatod.
Oldalunkon a megrendelőlap kitöltésével vagy e-mailben.
Telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni!
Több megrendelést is leadhatsz egymás után. Ha rövid időn belül (néhány óra esetleg egy napon belül) több rendelést is küldenél, a megrendelő adataiból látjuk, hogy egyazon személy rendelte, ezért egy megrendelésként kezeljük és igyekszünk egy időpontra teljesíteni. Ugyanazon címre történő kiszállítás esetén egy csomagban küldjük így nem kell többszörös posta költséget fizetned.
- Képekkel kapcsolatos tudnivalók:
Annak érdekében, hogy a terméket a legjobb minőségben tudjuk elkészíteni elengedhetetlen a jó minőségű kép használata. Homályos, szemcsés, zavaros, sötét vagy kis méretű képekkel nem lehet megfelelően dolgozni, az elvárt minőséget nem tudjuk biztosítani és ezért a felelősséget sem vállaljuk. A kép kiválasztásakor mindig ügyelj arra, hogy az szép tiszta és éles legyen. Fényképezéskor figyelj a fényviszonyokra, lehetőleg világos helyen fényképezz és ha van rá mód, ne világos ablakkal szembe! Használj vakut, ha félhomályban vagy sötétebb helyen fényképezel! Ha a kép minőségével kapcsolatban bizonytalan vagy nem tudsz dönteni több kép közül, hogy melyik mutatna szebben a terméken, akkor küldd el nekünk e-mailben és szívesen segítünk.
A megrendelő felületen csak jpg, png, gif és pdf file-ok feltöltésére van lehetőség.
Digitális képek
A felbontás lehetőleg 300 dpi vagy annál nagyobb legyen, vagy oldalanként legalább 1500-2000 pixel. A minimálisan elvárt képfelbontás természetesen függ a választott termék méreteitől is. Általában azt szoktuk javasolni, hogy ha felnagyítod a képet legalább teljes képernyőre (nem a mobil telefonon!) és még úgy is szép, nem szemcsés, akkor az nagy valószínűséggel jó lesz.
Nem csak a felbontáson múlik:
Hatalmas felbontású, de rosszul exponált (homályos, sötét, árnyékos, ellenfényes) képeken a nagy pixelszám sem segít. Szépen exponált, éles, színgazdag képek esetén kisebb felbontás is elegendő lehet a megfelelő minőségű termék elkészítéséhez.
Más képek, ami nem fotó:
Más típusú (pl.: vektorgrafikus) ábrákat, rajzokat is küldhetsz. Ezek típusáról és formátumáról a megrendelés előtt érdeklődj!
Képek kezelése
A képeken, ha szükséges, a színkorrekciót, sötétítést/világosítást, akár szélek, illetve egyértelműen fölösleges részek levágását elvégzünk. Ezen korrekciók eredményessége természetesen a képtől, a vágások szükségessége pedig a választott ajándéktárgyra kerülő nyomat alakjától és méretétől függ.
Kimondottan rossz minőségű képeken a színkorrekciók sem segítenek, ezeket meg sem próbáljuk javítani és fenntartjuk a jogot a rendelés teljesítésének a megtagadására!
- Van minimális rendelési összeghatár?
A megrendeléseknek nincs minimális mennyiségi vagy összeg korlátja. Akár 1db-ot is rendelhetsz.
- Mennyi idő alatt készül el a megrendelt termék?
Az esetek túlnyomó többségében 2-3 nap alatt elkészülnek, kivéve a kézzel kötött, horgolt termékek, itt jellemzően 2-3 hét az elkészülési határidő.
A megrendeléseket igyekszünk minél hamarabb feldolgozni, elkészíteni és szükség esetén átadni a futárszolgálatnak.
Az elkészítés ideje függ természetese az egyidejűleg megrendelt termékek számától, a folyamatban lévő rendelések mennyiségétől és a raktárkészlettől is.
Vannak időszakok, mint például a karácsony előtti hetek, amikor az elkészítés ideje 4-6 munkanapot is igénybe vehet.
Minden esetben a rendelést jóváhagyó emailben leírjuk, hogy mikor készül el.
- Egyedi igényem van, amit a weboldalon nem tudok megrendelni.
Ha az oldalunkról a megrendelő lapon nem tudod megrendelni a terméket, mert nincs olyan opció, vagy több képet szeretnél küldeni mint amennyit fel lehet tölteni, vagy más terméket szeretnél rendelni, akkor e-mailben telefonon vagy messenger üzenetben tudjuk ezt leegyeztetni.